onsdag 26. september 2012

Messe forberedelser og en innpåsliten pus.




Jeg sitter og ser utover Hardangerfjorden. 
Høsten har gjort sitt inntog. 
Det er onsdag. Midtveis til helg. 

Jeg sitter og jobber på Mac`en. 
Forbereder foredrag, skriver, googler, tenker. 
Murrepus er både her og der. 
Nyskjerrig. Kosete. Sosial. Murrete. 

Foretrekker at Murre følger med liggende i min nye gule sofa. 
Det blir litt vanskelige arbeidsforhold med en hårete hale på tastaturet. 

I helgen er det jo 
Interiør & Bolig messe 
i Bergen. 
28- 30 september.

Jeg skal gjøre litt av hvert: 
Gjøre ting jeg aldri har gjort før. 
Foran publikum! 
Yaiiks!

Skal: 
Være med på sofaprat. Fredag 16.35
Åpne vernissagen til Ingri Egeberg. Fredag kl 18
Holde foredrag om redesign. Lørdag14.45
Kommentere speedstyling konlurransen. Lørdag kl 12


Messemagasinet kan du lese HER

Ses vi?

Signe


Gult er kult. 
"Impuls" fra Bohus Odda ble skaffet på impuls faktisk!
Digger den. Digger fargen. 
Stoffet er robust og grovt vevd. 
Den er lekker, har litt skimmer i seg og er gulbeige i fargen. 

4 kommentarer:

  1. Lykke til i helga! Kan sjå ut som om du har nok å henge fingrane i ;)
    Skulle så gjerne ha våre der, men me får spara den lange turen over fjellet til neste helg.. Då blir det hærlig Kvinnherads-ferie igjen :D

    SvarSlett
  2. Ja, vi sees:)) Gleder meg til en helg med masse påfyll av inspirasjon:) Lykke til, skal jammen si du har et tettpakket, men veldig spennende program:)
    Klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  3. Hehe, søte Murrepus! Minner meg om en hvit, fluffy sak her i huset som absolutt skal ligge i armene mine når jeg sitter ved dataen! Ved dataen og når jeg sitter på do, da skal han ligge i fanget! Aldri ellers..! Merkelig!:-S
    Gleder meg til helga ja! Er også spent, selv om jeg ikke skal stå i rampelyset. Tror nok du klarer deg helt fint!;) Blir kjekt å se deg `live`!
    Klem til deg og Murre fra meg og Leon:):)

    (svar: ja, kjøleskapet var faktisk malt på bildet, men jeg har et veldig dårlig kamera på min gamle mobil! skal prøve å få tatt et nytt skikkelig bilde!;))

    SvarSlett
  4. Så masse spennande oppdrag! Det klarar du nok superduperbra! Me sjåast! Definitivt! Har allerede vore på messa og rigga idag - sååå mykje fint å sjå!

    Klem

    SvarSlett