søndag 10. juni 2012

Status drømmekjøkken...og en plagsom pus






Status in the kitch`n

Det tar form. Sakte med sikkert..
Venter på oppvaskmaskin fra Whirlpool, blandebatteri og noen 
kjøkkendeler fra Marbodal og Byggmakker. 
Kjøkkenet er bestillt på Byggmakker sin kjøkkenavdeling på Brobekk i Oslo. 
Svært og inspirerende avdeling. Flinke kjøkkenkonsulenter. 

Det er hyggelig her på kjøkkenet selv om det er mye som gjenstår.
En helt rå 6 th scense komfyr fra Whirlpool er på plass. 
Induksjon, speilfront, digital termostat og andre finfine finesser. 
Luksus i hverdagen! Lekker. 
Bruksanvisningen ble gjennomlest med et godt glass rødvin i hånda. 
For oss bake og matglade er dette et fantastisk redskap. 

Den gamle okergule kokeplaten jeg har lånt, av Bente på Bokhandelen her i Rosendal, har funka fint men det blit litt stusselig i lengden :-) Takk Bente!!

Nå skal det bli boller i ovnen og andre gastronomiske utskeielser!
...med masse god saus, ja takk!! 
Bacalao stod på menyen forleden. 
Og det var ikke bare jeg som ville ha.
Murre ble spinnvill. Dere ser jo det! 
Bacalao og tomatsaus...liker katter det?? 
Helt nederst ser dere hvordan det endte. 

 Vann er ikke innlagt for jeg venter på oppvaskmaskin og blandebatteriet..
Men jeg har smørt på maaaange lag med tålmodighet. 
For jeg VET at dette blir så bra. 

Tegningene kan dere se her!
Litt av det gamle beholdes, som jeg har sagt før. 
Og det suppleres med 6 sense hvitevarer fra Whirlpool og Gallery og Architect kjøkkenet fra Marbodal. 

En dag om gangen...
Dette kommer til å bli så bra. 
En sniktitt har dere fått før. 
Det ligger noen innlegg under dette innlegget!

Signe






Under de gamle gulmalte overskapene kommer det 3 kjøkkenskap 
som er satt sammen til en sittebenk.
Praktiske skuffer i hver modul gir ekstra sitteplass. 










Joda katter liker Bacalao. 

2 kommentarer:

  1. Syns skapene du har nå er fine. Fin gulfarge! Ønsker meg sånne gamle skråskap jeg. Retro ;)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Dette ser veldig flott ut, da! Og tegningene viser at det er litt igjen å gjøre, så lykke til videre!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett