onsdag 6. juni 2012

Nytt gulvteppe, skreddersydd!


Varme tær under spisebordet er et must. 
Elsker å gå rundt barfot. 
Spisestuen min er ikke stor og bordet er kvadratisk!
En utfordring, da jeg vil ha et kvadratisk teppe som passer inn. 
Hva gjør jeg? 
InterfaceFlor har løsning som passet perfekt. 
Disse teppeflisene heter "Funky feet". Festlig navn. 
Deilig å trø på. Mye på oversiden og stive på undersiden. 

Flisene på 40x40cm, setter jeg sammen til et teppe i ønsket størrelse.
Monteringen er SUPERenkel. 
Såkalte "Tacktiles" er klistremerker man fester man i 4 hjørner og limer dermed gulvet sammen. 
Og man får et "flytende" teppe. Altså slipper man å lime det til gulvet.
Søler jeg eller ødelegger en flis er det kun å bytte den ene ut. 
Med et vanlig teppe må man gjerne kjøpe en helt ny!

Perfekt løsning til barnefamilier. 
Teppet loer heller ikke :-) DET liker vi. 

Nå må jeg klistre litt...resultatet kommer snart!

Signe



3 kommentarer:

  1. Så spennende teppeløsning da. Virket jo kjempelurt så jeg gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett
  2. Rett og slett genialt!!! + at det var lekkert, så to fluger i ein smekk og det liker vi :o)
    Fin dag til deg!

    klem IB

    SvarSlett
  3. Denne skal jeg følge med på ja.... Spennende! ha en fin dag!

    SvarSlett