tirsdag 15. mai 2012

Nymalte stoler på kjøkkenet





Gråmalte stoler skal inn på kjøkkenet. 
Disse fikk jeg av Turid på Rosendal Turisthotell. 
De gamle stolene stod engang i restaurangen..
før det ble pusset opp til slik det fremstår idag. 
Som dere ser var de brune, slitte og lite pene å se på. 

Nå er to mine. Hurra. 
Nymalt i en lys gråtone. 
Fargen er tatt opp fra linoleumet på gulvet, 
og inspirert av en grå himmel på en regnfull dag. 

Stolene malte jeg med Elegant fra Beckers. 
Perfekt for maling av møbler. Prøvde det for første gang-. 
Det var en "smooth" opplevelse. 
Resultatet er uten synlige penselstrøk! 
Det liker vi! 
Superfint. 

Snart er selve kjøkkenet på plass. 
2 måneder uten kjøkken begynner å bli slitsomt...

Over og ut for denne gang!

Signe









En smart investering! Kjøp en sånn fargevifte. 
Så slipper man å innhente inn en bunke med brosjyrer
...da sparer man jo miljøet og!!

6 kommentarer:

  1. Veldig fine stoler, og så kjekt når de har en historie:) Likte godt fargen du har valgt:)
    Ha en fin dag, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  2. Det blir bare SÅ fint hos deg - gleder meg jeg også til kjøkkenet ditt kommer - sånn blir det når du "deler" husværet ditt med halve landet;)) Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte stolene ble i grått!

    SvarSlett
  4. nydelig fargekombinasjon med det gule og det grå
    herlig gulv
    så flink du er :)

    SvarSlett
  5. Oi, så fine de var! Morsomt med en litt annerledes "rygg"! Og knalltøft gulv forresten! Moro å følge med her :)

    SvarSlett