fredag 9. mars 2012

Kjekt med Black & Decker i nevene








Linoleum fra Storeys legges på kjøkken, kontor og i entreen. 
Et slitesterkt og godt gulv å gå på. 
Linoleum minner om bestemor, men det er i vinden som bare det. 
Store ruter i lyse gråtoner har jeg valgt.
Enkelt å legge men det må jo tilpasses rommene og dørtersklene. 
Stikksag er tingen!! 
Ingenting er som skikkelig verktøy og utstyr når man har en jobb å gjøre- 
Arbeidsbenk har jeg ønsket meg lenge. Denne er fra Black& Decker. 
Kan brukes til så mangt. Ikke minst når man skal igang å tilpasse linoleumet.
Har håndverkere som styrer her i heimen, men prøver meg der jeg kan. 
Handy, men ikke alltid like tilstrekkelig. 
***
Denne arbeidsbenken har jeg mange planer for. 
Ble inspirert av bilder jeg fant på nett. Se nederst i innlegget. 
Sykkelen skal stelles til våren. 
Og jaggu med skal jeg lage meg noen bokstaver. 
De skjærer jeg bare ut med stikksaga. 
Enkelt?? Tro meg, legger ut et innlegg når den tid kommer! 


Gi meg en S,

Signe



1 kommentar:

  1. Du er veldig fint kledd synst eg til å pusse opp. Ikkje noko gammal russegenser eller treningsbukse å sjå hjå deg :-)

    SvarSlett