lørdag 25. februar 2012

Handywomen



Handykvinner, hva ville verden gjort uten? 
En ressurs i hjemmet! Uavhengig av mannen. Yeh!
Nå som jeg har hus, ser jeg at det er en del problemstillinger som 
dukker opp, der verktøy ER nødvendig. 
Det kommer opp mange fine tester på nett men det er et hav av verktøy å velge i. 
Det greit å tenke over HVA man faktisk har behov for!!
***
Det er ikke så mange år siden verktøy var knyttet til strøm med upraktiske ledninger. 
Og HVIS det var batteri, måtte den konstant lades og den var tung og stor. 
***
Det som er greit å vite er at det meste nå er uten ledning og med litiumbatteri!
Lithium Ion Teknologi gjør drillen lettere og mer kompakt. 
Så slipper man mellomlading.
***
Har man en slagfunksjon kan du bore i mur. Flere muligheter. 
Dette er supert når flatskjermen eller pyntehyller (vi damer er så glade i) skal opp på veggen!
Dette trenger jeg!!
Drill/ skrutrekker med slag. Alt i ett. Black& Decker. Da skal jeg kunne klare det meste!
***
Jeg har mange planer igjen med huset. 
Terrassen skal renoveres, badstue er ønskelig og mulig jeg åpner opp veggen til mørkloftet. 
Godt allround verktøy kommer jeg til å trenge!!
Black& Decker har mye å by på og fin info på nettsidene. 
Litt voksen opplæring kommer godt med! Se alle mulighetene og arbeidsvinklene i bilde. 

Hopp uti det. Sett det på ønskelisten!! Jeg skal. 

Signe






5 kommentarer:

  1. Eg er ikkje den høgaste personen på denne kloden og er derfor glad eg har ein mann som kan gjere alt som skal opp i høgda. At han er mange gongar sterkare enn meg gjer også sitt til at eg har ingenting imot at eg ikkje kan alt.

    Verktøy er kjekt, men eg merkar meg at vi har mange verktøy som vi berre har brukt nokre få gongar og som tek masse plass.

    SvarSlett
  2. Jeg må si jeg var litt mer handy når jeg var alene og er jo mer handy når mannen er på jobb hehe=) du må ha en fin "handy"søndag Signe=) hiihi Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Yes, veldig bra! Også føles det så godt å klare selv rett og slett :)

    Lykke til med ny uke med oppussing!!

    SvarSlett
  4. Godt verktøy er halve jobben:) Liker forresten bloggen din kjempegodt:) Du har en helt annen stil enn meg, men det er det som er morsomt. Lykke til videre med oppussingen :)

    SvarSlett
  5. Halloen du!
    Er det i dag du flytter? Har prøvd å kommentere tidligere, men pcen min nekter plent noen steder...! (nå bruker jeg en annen pc)
    Godt du klarer deg på egen hånd!;)
    Skulle gjerne kommet til Rosendal, men dårlig planlegging og glemte avtale kom i veien. Kanskje en gang om ikke så lenge? Er jo faktisk kjøreavstand herfra!!
    Ønsker deg ei fiiin ny uke!
    klemklem

    SvarSlett