tirsdag 7. februar 2012

Gulvfliser luner!!



Das haus. Das Gulv?
I andre etasje har jeg valgt ut teppefliser fra Interfaceflor. 
Sitter og vurderer. Det er veldig praktisk. Godt å gå på. Det gir rommet varme. 
Lett å legge. Lett å renholde. 
Ødelegger man en flis, bytter man den helt enkelt ut!!!

Fargene og materialene i huset blir som tidligere nevnt lysgråtoner, stråtapet, pasteller etc..
Litt av hvert. Så teppeflis-løsningen burde være relativt nøytral. 
Gulvet i hele 2 etasje skal altså lunes opp. En åpen gang og 3 soverom. 

Det var tidligere vegg til veggtepper på soverommene. 
Rosa og oransj......Ikke akkurat lekkert..
Dette er revet bort. Det var gamle greier!

Har endelig kommet frem til et lite utvalg av tepper. 3 varianter. 
Tenker å bestemme meg idag!! 1, 2 eller 3?

Inspill mottas med TAKK!

Signe


1 Funky feet offwhite

2 Heuga Rosewood

3 Elevation Lightgrey


Her er den etasjen og rommene ved overtagelse av huset..






4 kommentarer:

  1. Sjøl ville jeg heller fryse enn å velge teppegulv - men om jeg MÅTTE ville jeg valgt nr.3 - noen av gjestene dine kan jo være allergiske og da er det lurt med så "tett veving" som mulig har jeg hørt... Det går unna hos deg ser jeg, bare det å ta så mange valg på en gang må jo være kjempevanskelig!! Beundrer pågangsmotet ditt:))

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg hadde valgt Funky feet offwhite,
    den er varmest...

    Lykke til, heldige deg. For en beliggenhet!
    Har lagt meg til som følger.

    Unn :)

    SvarSlett