fredag 24. februar 2012

City pakking og sommerfugler i magen.



Pakke pakke pakke. 
Utflyttingen fra Oslo har startet. 
Flyttebilen er bestillt og prisen avgjøres av antall kubikk. 
Derfor må jeg pakket effektiv og organisert. 
City Self Storage kjører jeg daglig forbi. Stakk innom for å få litt gode pakketips. 
Det er ikke hver dag man flytter! (Heldigvis...)
Glad i detaljer og smarte løsninger som jeg er, ble jeg både imponert og inspirert. 
Esker til å legge tallerkener i. Rute oppdeling i kartong til å sette glass i. Trekk til madrass og sofa. 
Du verden! Dro ikke derfra tomhendt, for å si det sånn.
City eskene i to størrelser. De minste er halve størrelsen av de store. 
Ergo, går nok pakkingen av eskene i selve lastebilen "opp i opp". 
Genialt. Sånn sett blir det også god stabilitet. Dette skal tross alt over Haukeli!!
***
Og hjelp er godt å ha når pakkejobben synes mer enn overveldende. 
Det vanskeligste er å komme igang. 
I gang kom vi..men først må man fatte hvordan man setter sammen eskene!!!!
Ikke alltid lett, men når man først har skjønt det går det glatt!
Tusen takk Irina!!

Hilsen pakkende og en snart reisende Mac. 

Signe

( PS Ikke glem Kay Bojesen giveaway litt lengre nede på bloggen!!)


Hvordan er nå dette her.....Hm. 



Ha ha..

Teknikken på plass..

Genialt med lommer til tallerkner! 
Tvilsom noe knuser på veien. 
Og så kjekt når jeg skal pakke opp. 
Deilig å slippe all avispapir og annen emballasje. 

Kartongoppdeling til glass. Smart. 
Og gjør det raskere å pakke!

TAKK Irina!!!
Dette er bare kjøkkenet......
Smart avkryssing gjør det lett å holde oversikten.



3 kommentarer:

  1. Detta va nytt for meg! Men guuu` så genialt!

    SvarSlett
  2. Vinesker fra polet er også supert til å pakke glass i. Ferdig inndelt i små rom, og gratis.
    Lykke til med flyttinga.
    Hilsen Sol

    SvarSlett
  3. Så fantastisk og praktisk! Godt å vite dersom man
    skulle bli nødt til å flytte enda en gang...

    SvarSlett